Résultats 1 à 2 sur 2.
Résultats par page :

When one partner can no longer see: Exploring the lived experiences of romantic partners in the context of vision loss

Type
Article expertisé (peer-reviewed)
Référence

Bertrand, R., Vrkljan, B., Kühne, N., Charvoz, L., Fournier, J., Masse, M., Veyre, A., Vuillerme, N. (2022). When one partner can no longer see: Exploring the lived experiences of romantic partners in the context of vision loss. British Journal of Visual Impairment. https://doi.org/10.1177/026461962…

Liens

https://doi.org/10.1177/02646196221139780

Les défis de l'inclusion dans l'enseignement supérieur professionnalisant

Type
Article dans journaux professionnels
Référence

Martin, M., Ray-Kaeser, S. & Veyre, A. (2022). Les défis de l'inclusion dans l'enseignement supérieur professionnalisant. Revue suisse de pédagogie spécialisée, 3, 24-30.

Résultats par page :